”Kan gå hur långt som helst”

Mohammed Saeid var en av matchens bättre spelare i 3-1 segern mot Syrianska tidigare under dagen. Bloggen ringde upp förre Forwardsmittfältaren för en kort intervju.

Mohammed om…

sin egen insats:
– Det kändes riktig bra faktiskt, men det finns fortfarande mycket att ge och jag behöver komma in i tempot lite mer.

sin stora arbetskapacitet:
– Jag tror inte jag hade kunnat springa mer. Jag var helt slut faktiskt.

om lagets insats:
– Det funkade riktigt bra. Vi spelade bra fotboll, men det finns fortfarande vissa grejer vi kan förbättra.

hur tiden i ÖSK utvecklat honom:
– Man lär sig mycket på träningarna, jag tror inte det hade sett ut så här för mig om den här matchen hade spelats i januari. Jag har blivit bättre som spelare.

sina möjligheter till speltid under säsongen:
– Det kan gå hur långt som helst, bara jag fortsätter att göra det bra. Det kommer krävas ett riktigt hårt jobb och man måste vara där när chansen kommer.

Lämna en kommentar